Veelgestelde vragen
- Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt in de taxi zowel cash als met uw kaart betalen. Wij accepteren Debit en Creditcards!
Ook is het mogelijk om het bedrag te voldoen d.m.v een tikkie betaling.
- Zijn de taxi's corona-proof?
Ja zeker!
Alle beschikbare voertuigen zijn voorzien van scheidingswand die na IEDERE rit wordt ontsmet en gereinigd. Ook de deurgrepen, gordeles en andere objecten worden schoongemaakt.
- Is een mondmasker verplicht?
Reist u alleen? Dan is een mondmasker niet verplicht, maar wel aan te raden. Onze auto's zijn namelijk voorzien zijn van een 'corona kuch scherm'.
Reist u met meer dan 2 personen? Dan is een het dragen van een mondmasker verplicht.
- Wat kost een ritje?
Voor veelverkomende ritten kunt u onze tarieven pagina bekijken. Wilt u vrijblijvend de prijs weten? U kunt 24/7 telefonisch contact met ons opnemen of gebruik maken van het contactformulier.
- Zijn huisdieren toegestaan in de taxi?
Huisdieren die niet in een kooi of mand zitten, kunnen wij helaas niet vervoeren. Uitzondering zijn mogelijk bij blindegeleidehonden.
- Hoe wordt een ritprijs berekend?
Een ritprijs is als volgt opgebouwd: starttarief €3,26 + €2,40/km en €0,40/min.
- Hoeveel kost een taxi naar Schiphol?
- Wilt u taxi bestellen van Haarlem naar Schiphol?
Wij hanteren een vaste prijs van €50,-
- Wilt u taxi bestellen van Amsterdam naar Schiphol?
Wij hanteren een vaste prijs van €40,-
- Wilt u taxi bestellen van Zandvoort naar Schiphol?
Wij hanteren een vaste prijs van €50,-
- Kan ik een taxi bestellen naar het buitenland?
Dat kan zeker, neem contact met ons op voor de mogelijkheden/tarieven!
- Rijden er taxi's tijden de avondklok?
Ja zeker, zowel onze taxichauffeurs, als klantenservice, staan 24/7 voor u klaar.
- Hoeveel passagiers mogen er in de taxi?
Wij kunnen tot wel 8 passagiers vervoeren in onze taxi's. Wij raden u aan om ten alle tijden aan om de RIVM adviezen op te volgen.
- Kan ik kosteloos een reservering annuleren?
Wij adviseren u om tijdig een taxi reservering te annuleren. Zo kunnen wij optijd bij de volgende klant zijn. Annuleert de rit terwijl de chauffeur al op locatie is? Dan kunnen wij u annuleringskosten in rekening brengen.

Heeft u nog vragen?
Neem contact met ons op
U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Probeer het later opnieuw.
Contact
Heeft u nog vragen of suggesties? Neem telefonisch contact met ons op!