Veelgestelde vragen

Tel 020 358 6204

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt in de taxi zowel cash als met uw kaart betalen.  Wij accepteren Debit en Creditcards!


    Ook is het mogelijk om het bedrag te voldoen d.m.v een tikkie betaling.

  • Zijn de taxi's corona-proof?

    Ja zeker!


    Alle beschikbare voertuigen zijn voorzien van scheidingswand die na IEDERE rit wordt ontsmet en gereinigd. Ook de deurgrepen, gordeles en andere objecten worden schoongemaakt. 

  • Is een mondmasker verplicht?

    Reist u alleen? Dan is een mondmasker niet verplicht, maar wel aan te raden. Onze auto's zijn namelijk voorzien zijn van een 'corona kuch scherm'.


    Reist u met meer dan 2 personen? Dan is een het dragen van een mondmasker verplicht.

  • Wat kost een ritje?

    Voor veelverkomende ritten kunt u onze tarieven pagina bekijken. Wilt u vrijblijvend de prijs weten? U kunt 24/7 telefonisch contact met ons opnemen of gebruik maken van het contactformulier. 

  • Zijn huisdieren toegestaan in de taxi?

    Huisdieren die niet in een kooi of mand zitten, kunnen wij helaas niet vervoeren. Uitzondering zijn mogelijk bij blindegeleidehonden. 

  • Hoe wordt een ritprijs berekend?

    Een ritprijs is als volgt opgebouwd: starttarief €3,26 + €2,40/km en €0,40/min. 

  • Hoeveel kost een taxi naar Schiphol?

    - Wilt u taxi bestellen van Haarlem naar Schiphol? 

      Wij hanteren een vaste prijs van €50,-

    - Wilt u taxi bestellen van Amsterdam naar Schiphol? 

      Wij hanteren een vaste prijs van €40,-

    - Wilt u taxi bestellen van Zandvoort naar Schiphol? 

      Wij hanteren een vaste prijs van €50,-

  • Kan ik een taxi bestellen naar het buitenland?

    Dat kan zeker, neem contact met ons op  voor de mogelijkheden/tarieven!

  • Rijden er taxi's tijden de avondklok?

    Ja zeker, zowel onze taxichauffeurs, als klantenservice, staan 24/7 voor u klaar.

  • Hoeveel passagiers mogen er in de taxi?

    Wij kunnen tot wel 8 passagiers vervoeren in onze taxi's. Wij raden u aan om ten alle tijden aan om de RIVM adviezen op te volgen. 

  • Kan ik kosteloos een reservering annuleren?

    Wij adviseren u om tijdig een taxi reservering  te annuleren. Zo kunnen wij optijd  bij de volgende klant zijn. Annuleert de rit terwijl de chauffeur al op locatie is? Dan kunnen wij u  annuleringskosten in rekening brengen.

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op


Bel ons

Contact

Heeft u nog vragen of suggesties? Neem telefonisch contact met ons op!

Neem telefonisch contact op
Share by:
Clicky